Simply is beautiful

2006/08/16

好開心呀~~~~

Flyff因為答謝player玩Flyff
係2週年記念...每一個玩家都有Flyff送既coins
最少既係有25coins,最多有成200coins!!
足足夠買reset gp/skill lv ==lll
我個chara就扲咗105coins
但係...知我有玩hangame既朋友都知我有成5個acc...
其中只有4個玩咗Flyff
最恐怖果樣野係...我果4個acc...
其中3個扲咗105coins,另一個acc就只有25coins
所以總共有成340coins...即係有3400yen...
對我同班朋友嚟講...
已經好多==;扲到25個coins都開心啦==lll
估唔到Flyff又會咁好死...送咁多coins==
等我以前仲話佢地點樣點樣...
依家on Flyff主要train ass啲skill
雖然啲skill仲未扲曬
但逐個遂個skill練住先
反正長時間我都唔打mon住
暫時以support skill嚟計
最高既skill lv係l10既 hp gp
之後係lv8既less hp+
每個skill係lv60前一定要有lv10(att skill,復活同pt hp+唔計)
最好就可以練到lv12
依家都好冇心情打mon...
都就嚟9/1話咁快暑假就完啦~
之後就係F.4學生啦~~~
到時唔知追唔追得番好個成績啦!!!
諗番起頭先就好笑XD
想幫ass練復活...
點知難練...唔鬼練...
跟住去練其他skill啦...
去咗個高地練,之後就做暑期作業...
番嚟見ass竟然死咗...
後來我發現...我只係關咗pk某個setting,但冇關到自動pk...
真係咁大頭蝦...

Hangame個度pachislot真係好快...
好快就到33,333coins...
估唔到玩pachislot仲快過玩pachinko扲avatar
我諗最快明天扲avatar...
真係開心,開心...

沒有留言: