Simply is beautiful

2006/08/25

Primary School-Secondary School-Future

都唔明點解過咗extra lessons後...
放既假好似長咗好多
呢個暑假可以話係咁久以來...
第一個咁無聊既暑假==
其實呢...如果呢個假期冇extra lessons既話
我可能會番咗大陸玩成個暑假
但大陸個邊依家都一樣冇咩好做
自從有咗電腦,自己都已經唔多出街做"自由行"lu
F.1以前,一到假日...
我一定會自己or同朋友一起玩
想番起小學果陣,同E.T.開始儲Digimon Cards(只係儲,唔係玩既)
我仲記得...果陣E.T.仲玩得好瘋狂架==
簡直好似師奶講價咁...
成個卡簿都係稀有卡==
但佢只係用白卡or金字卡換,永遠解唔到點解啲人又會同佢換...
所以最勁果個時期係佢一個卡簿就最少有$800-1000
但買既卡都冇呢個數既1/5==,講真架...
去到中學...我既personality開始改變...
小學時都會同班同學出街玩吓,傾吓計
但依家......啲人唔多係會見我講野==
所以有時會有"唔聲唔聲,嚇你一驚"既feel==
好似係F.1上學期exam...第一次有subject扲到第一名
果時真係好開心...但依家諗番起...
其實成績點好...我都係話咁差...
因為...呢間唔係band 1學校,自己由唔係band1 學生
+上F.1-F,3,啲老師經常同我地"訓話"
諗起...其實自己既成績都唔係好架咋
只希望到ce會有好成績,啲subj 0岩0岩合格都接受到架啦
但反而對英文要過於執著
都就嚟F.4啦,學業成績對我真係好緊要
都希望自己再多+進步,要求要多一啲==

沒有留言: