Simply is beautiful

2006/08/25

終於搵到啦>
終於搵到Whitney Houston既I Have Nothing
咁又多咗隻可以比我發洩既歌啦><::
好開心呀~依家開始都轉聽Whitney Houston既歌啦
因為我覺得佢同mltr一樣~~~唱出嚟都有heart,feeling
好好聽架><::
依家啲年青人(雖然我都係==),聽英文歌都話要夠hit先聽
老實講啦...我由小學聽到依家...
我鍾意既歌手都係來來去去個幾個
但係...我都覺得佢地唱歌係好聽過依家果啲歌手
起碼唱起嚟有heart同feeling
依家果啲似即興即唱==lll
我都可能轉番聽英文歌多啦
鬼咩...啲英文歌愈聽愈好聽...聽上癮...
好果聽中文歌==lll中文歌好難記到歌詞
但英文歌我覺得易啲,最多都係一路睇,一路唱
唱得嚟又明歌詞講咩呀嗎...
中文歌其實都可以話不知所謂==lll啲歌詞好難理解

沒有留言: