Simply is beautiful

2006/06/14

Flyff---獅子山淪淊


話說係N點鐘果陣,我同Sanko玩玩0下
突然之間,岩石上出現0左一座獅子山
真係Flyff的神蹟@@?!






突然間…離0左一班不速之客
佢地唔知點解,一離就攻擊佢
"佢唔係座嚟咩?!"唔知邊個講
之後我同Sanko就企定定
係到睇大電影"Flyff之獅子山淪淊"
結果...
獅子就死0左,剩低0左支魔杖同其他0野...

據傳說,呢支0野只能由有法力的人先至可以用...重要有高法力喎...

突然間...佢0既手下突襲

為0左保護佢地,我就出0黎攻擊

打佢果陣,佢不斷"腎"..."點解打死我大老!!...點解打死我大老!!...點解...點解...wu~~~"



最後...佢阿哥見佢細路被我打死

為0左報仇...佢就攻擊我

結果當然比我打啦!

打唔夠佢1/3hp

佢就狂講sorry,叫我咪打佢

但都被我打死...

------------------------------------TheEnd------------------------------------

鳴謝:

Brian

サンコ

にゃん

りおな

沒有留言: